Hogyan rendelhetek meghatalmazottat a számlámhoz?
Kérjük, hogy a meghatalmazni kívánt személlyel együtt fáradjanak be személyesen Ügyfélszolgálatunkra, ahol a meghatalmazási eljárást munkatársaink lebonyolítják. A személyes megjelenésre a Pénzmosás elleni törvény idevonatkozó szabályai miatt van szükség. A meghatalmazáshoz szükséges okmányok: személyi igazolvány, lakcímkártya, adóazonosító jel, mely legyen a meghatalmazónál és a meghatalmazott(ak)nál is.
Ügyfélszolgálatunk címe: 1123 Budapest, Alkotás utca 50. A lépcsőház, 5. emelet. Időpontot egyeztethet a +36 1 803 8800 telefonszámon, de időpontfoglalás nélkül is állunk rendelkezésére munkaidőben 9.00 és 17.00 óra között.
Hány meghatalmazottat jelölhetek meg?
Több meghatalmazottat is megjelölhet, de valamennyiüknek meg kell jelenni Önnel személyesen az Ügyfélszolgálatunkon.
Adhatok olyan jogosultságot, amivel csak látja a számlámat, de nem kezdeményezhet tranzakciót a meghatalmazott?
Igen, van ilyen típusú meghatalmazási lehetőség. Ebben a státuszban a meghatalmatott kap egy egyéni felhasználónevet és jelszót, mellyel meg tudja tekinteni az online értékpapírszámlán az adatokat, le tudja hívni Excelben vagy PDF-ben a tranzakciós listát, portfólió-értékelést, a függőben lévő megbízásokat, de semmilyen tranzakciót nem tud elindítani vagy véglegesíteni.
Megváltozott az aláírásra jogosult a cégnél. Mi a teendő?
Kérjük, hogy az Üzenetküldés funkcióval jelezze felénk a változást és egy 30 napnál nem régebbi cégkivonatot és aláírási címpéldányt juttasson el Ügyfélszolgálatunknak a kapcsolat@hold.hu e-mail címre. Amennyiben a korábbi aláírásra jogosulttól szeretné megvonni a tranzaktálási lehetőséget, kérjük, hogy személyesen jelenjen meg Ügyfélszolgálatunkon a fenti dokumentumokkal, valamint személyi igazolványával, lakcímkártyájával és adóazonosító jelével. Kollégáink a személyes beazonosítást követően azonnal intézkednek a korábbi felhasználó online értékpapírszámlához való hozzáférésének felfüggesztéséről.