Elfelejtettem, elrontottam a jelszavam. Mi a teendő?
Honlapunkon lehetőség van új jelszó igénylésére, az alábbi linken: https://holdonline.hu/bejelentkezes/elfelejtett-jelszo.
Amennyiben nem tud belépni a felületre, kérjük, hogy munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között hívja fel Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 803 8800-as telefonszámon.
Hogyan tudok jelszót változtatni?
Az online felületre belépve jobb oldalt a felhasználónévre kattintva nyílik meg a jelszóváltoztatási lehetőség.
Nem kaptam meg SMS-ben a megbízás véglegesítéséhez szükséges jelszavamat.
A szerződött SMS mobilszolgáltatónk 98,2%-os rendelkezésre állást biztosít, így nagyon ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy nem kapja meg a tranzakció véglegesítéséhez szükséges jelszavát. Amennyiben 5 percen belül nem érkezik meg az SMS, javasoljuk, hogy kattintson a Vissza gombra, és véglegesítse újra a megbízását és az új jelszóval zárja le a tranzakciót.
Mit tegyek, ha személyes adataimban változás történt?
Kérjük, hogy e-mailben az info@hold.hu címre szíveskedjen továbbítani a változás(oka)t tartalmazó dokumentum(ok) másolatát.
Hogyan tudom módosítani a mobiltelefonszámomat és e-mail címemet?
A bejelentett e-mail címéről kérjük, hogy írja meg nekünk a változást.
Üzletszabályzatunk III.1.7-es pontja tartalmazza az adatváltozásra vonatkozó lehetőségeket.