Gyakori kérdések

Válassza ki, mely szolgáltatásunkkal kapcsolatban merült fel kérdése!

Online Befektetési Alapok
Online Vagyonkezelés
Privát Vagyonkezelés

Elfelejtettem, elrontottam a jelszavam. Mi a teendő?

Honlapunkon lehetőség van új jelszó igénylésére, az alábbi linken: https://holdonline.hu/bejelentkezes/elfelejtett-jelszo.

Amennyiben nem tud belépni a felületre, kérjük, hogy munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között hívja fel Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 803 8800-as telefonszámon.

Hogyan tudok jelszót változtatni?

Az online felületre belépve jobb oldalt a felhasználónévre kattintva nyílik meg a jelszóváltoztatási lehetőség.

Nem kaptam meg SMS-ben a megbízás véglegesítéséhez szükséges jelszavamat.

A szerződött SMS mobilszolgáltatónk 98,2%-os rendelkezésre állást biztosít, így nagyon ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy nem kapja meg a tranzakció véglegesítéséhez szükséges jelszavát. Amennyiben 5 percen belül nem érkezik meg az SMS, javasoljuk, hogy kattintson a Vissza gombra, és véglegesítse újra a megbízását és az új jelszóval zárja le a tranzakciót.

Mit tegyek, ha személyes adataimban változás történt?

Kérjük, hogy e-mailben az info@hold.hu címre szíveskedjen továbbítani a változás(oka)t tartalmazó dokumentum(ok) másolatát.

Hogyan tudom módosítani a mobiltelefonszámomat és e-mail címemet?

Az ” üzenetek / üzenet küldés ” funkciót megnyitva kérjük, írja meg nekünk a változást.

Üzletszabályzatunk III.1.7-es pontja tartalmazza az adatváltozásra vonatkozó lehetőségeket.

Üzletszabályzatunk linkje

Amennyiben korábbi telefonszámával már nem rendelkezik, kérjük, hogy az info@hold.hu címre a bejelentett e-mail címéről legyen kedves megírni a változást.