Gyakori kérdések

Válassza ki, mely szolgáltatásunkkal kapcsolatban merült fel kérdése!

Online Befektetési Alapok
Online Vagyonkezelés
Privát Vagyonkezelés

Milyen devizanemben utalhatok be?

Az online vagyonkezelés keretében jelenleg csak forint vagyonkezelést végzünk, ezért forintban lehet beutalást kezdeményezni.

Mekkora összegtől lehet számlát nyitni?

A számlanyitás kapcsán nincs minimum induló összeg.

Bármilyen számlaszámról utalhatok be pénzt? Mi történik, ha nem a rögzített bankszámláról utalok be?

Amennyiben az ügyfél beazonosítása a megadott bankszámla alapján történik (Igazolt Fizetési számla útján történő beazonosítás) a keretszerződés 7.3 pontja alapján társaságunk csak a megadott bankszámlaszámról fogad utalást. Más bankszámláról érkezett összeg automatikusan visszautalásra kerül. Személyes azonosítást követően bármilyen számlaszámról kezdeményezhet utalást.

Milyen okmányok szükségesek a számlanyitáshoz?

A szükséges iratok felsorolását az alábbi linken érheti el: https://hold.hu/szamlanyitas/szemelyes-szamlanyitas/

Hogyan rendelhetek meghatalmazottat az online vagyonkezelési számlámhoz?

Az online vagyonkezelési számlához meghatalmazott megadása nem lehetséges.

Megváltozott az aláírásra jogosult a cégnél. Mi a teendő?

Kérjük, hogy forduljon munkatársainkhoz, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére a változásokkal kapcsolatosan.

E-mail: info@hold.hu

Mitől függ az alkalmassági teszt eredménye?

Az Alkalmassági teszt kitöltése komplex képet ad a kockázatvállalási hajlandóságáról, befektetési szándékáról, ismereteiről. Mindezt, valamint a portfóliónk kockázati attitűdjét figyelembe véve születik meg a válasz mely portfóliónk alkalmas Önnek.