Múlt vasárnap reggel a Swatch egy rövid videót osztott meg, amelyben egy újabb MoonSwatch érkezését jelentették be. A Mission to Moonshine Gold-nak nevezett modellről nem sokat árultak el a bemutatás időpontján kívül, de már ennyi is azonnal beindította az órás közösség fantáziáját.
Ahogy a korábbi HOLDfázis-cikkben is olvashatták, a tavaly tavasszal az Omega és a Swatch együttműködésében bemutatott MoonSwatch-kollekció hatalmas szenzáció lett. Sőt, hosszú ideje az első olyan óramegjelenés, amely felkeltette több olyan ember figyelmét is, akik nem gyakran foglalkoznak ezzel a világgal. A széria olyan jól sikerült, hogy tavaly több mint egymillió darabot adtak el belőle, több bevételt generálva ezzel az egy óratípussal, mint a teljes Swatch óramárka 2021-ben. Azt hiszem, nyugodtan kijelenthetjük, hogy a MoonSwatch igen sikeres üzleti húzás volt!
Mivel az órás- közösségben továbbra is igen sokan vannak, akik nagyon akarnak, de még nem tudtak szert tenni egy ilyen órára, amikor olyan pletyka kezdett terjedni, hogy végre valóban elérhetőek az órák online is, annyian látogatták meg a Swatch weboldalát, hogy az többször is összeomlott.
Most vasárnap, a bejelentés után egy újabb hatalmas hullám söpört végig a közösségen, minden blog és influencer erről posztolt és beszélt. Nem kellett sok idő, hogy beinduljon az emberek fantáziája és „megtervezzék”, szerintük milyen lehet ez az új Mission To Moonshine Gold modell.
Minden gyűjtő izgalommal osztotta meg a maga által legjobbnak tartott koncepciót, ezzel tovább erősítve a modell körüli hype-ot.
Majd elérkezett március 7-e, a Swatch pedig megtörte a bejelentés óta tartó csendet. Méghozzá nem mással, mint egy képpel magáról az óráról.
A modell teljes mértékben megegyezik a tavalyi kollekcióban bemutatott Mission to the Moon-nal, csak a nagy másodpercmutatót cserélték ki egy Omega által levédetett, Moonshine gold elnevezésű újrahasznosított aranybevonattal.
A debütálásra ráhúzott történet pedig az volt, hogy ezeket a speciális másodpercmutatókat csak a februári telihold alatt készítették és csak a következő teliholdnál, március 7-én árusítják a bejelentésnél kiemelt helyszíneken.
A fogadtatás enyhén szólva igen vegyes volt. Mivel a legtöbben egy teljesen új színállásra számítottak, igen csalódottan reagáltak erre az igen kis változtatásra.
Persze így is több százan gyűltek össze a világ különböző pontjain, hogy szerezzenek maguknak egyet a legújabb MoonSwatch-modellből.
A legelső helyszínen, Tokióban például így sikerült:
Ez a bemutató egyértelmű jelét adta annak, hogy továbbra is akkora az érdeklődés a MoonSwatch iránt, hogy a Swatch-nak nem igazán kell aggódnia az innováció miatt, csak a kínálatuknak kell megpróbálnia lépést tartani a kereslettel.
A HOLDfázis-sorozat korábbi bejegyzései itt érhetőek el.
HOLDfázis: Az első óra a Holdon
Hogyan is született meg maga az Omega Speedmaster Professional, az eredeti Moonwatch és hogyan hodította meg a Holdat? Előző cikkünkből kiderül!
Ne maradjon le a hét legfontosabb híreiről!
Iratkozzon fel heti hírlevelünkre a legfontosabb tőkepiaci hírekért és további érdekességekért!