A HOLD Alapforgalmazó Zártkörűen működő részvénytársaság

Mobil alkalmazás fiókadatkezelése

A Hold Alapforgalmazó Zrt. (továbbiakban Hold) új kiegészítő szolgáltatást nyújt a meglévő ügyfelei számára, ami a mobil alkalmazás. A szolgáltatásra csak a már meglévő, szerződéssel rendelkező ügyfelek jogosultak.

A hozzáférésnek extra díja nincsen. A mobil alkalmazás a már meglévő web-es elérésnek a mobil verziója. Maga a mobil alkalmazás semmilyen személyes adatot nem tárol, techikai adatokból is csak a belépéshez szükséges token-t, ami minden belépés esetén cserélésre kerül.

A szolgáltatás bármikor törölhető/felfüggeszthető a mobil alkalmazásból vagy a web-es felületen keresztül a Beállítások -> Alkalmazások lista menüpontból.

A mobil belépési adatokat (hasonlóan a webes adatokhoz) a hatósági elvárások alapján tároljuk. Személyes adat nem kerül tárolásra csak és kizárólat az IP cím, a belépés dátuma, és a felhasználó azonosítója.

Amennyiben a belépés nem sikerül sem a Mobil felületen sem a Web-es felületen keresztül, akkor a Hold ügyfélszolgálata segítségével lehet új jelszót igényelni. Biztonsági okokból, a mobil alkalmazáshoz új jelszó kiállítás nem lehetséges, minden esetben törölni kell az adatokat a mobil alkalmazásból (az erre szolgáló gombbal, vagy újra kell telepíteni azt) és újra kell kezdeni a "regisztrációt”.

A regisztráció feltétele, hogy az ügyfél rendelkezzen meglévő és aktív Web-es hozzáféréssel, mivel az első esetben csak így lehetséges a mobil akalmazásba belépni. A mobil alkalmazás által kezelt token, biometrikus azonosítós csak a mobil biztonsági helyén (secure store) van tárolva, azok visszafejthetetlenségéről a mobil operációs rendszere biztosít. (ezért nem lehetséges az ügyfélszolgálat általi visszaállítás).


Amennyiben meglévő szolgáltatását szeretné megszüntetni, felhasználói fiókját törölni, kérjük forduljon az ügyfélszolgálathoz az alábbi email címen: 
info@hold.hu