Tájékoztató

Itt mindent megtudhat arról, hogyan történik pontosan a beutalás és mit kell tennie ahhoz, hogy utalása biztosan az Ön  HOLD ügyfélszámlájára* érkezzen, legyen szó Privát vagyonkezelésről, Online vagyonkezelésről vagy akár Online befektetési alapokról.

Online vagyonkezelés esetén javasoljuk, hogy HOLDONLINE profiljába belépve az "Utalási információk" menüpontban található utalási adatokat használja.

Mire figyeljek, ha beutalást szeretnék indítani valamelyik HOLD számlámra?

1. Milyen számlára szeretnék utalni?

  • Fontos, hogy mindig az utalás devizanemének megfelelő számlaszámra utaljon
  • A számlaszámot a bal oldali menüsávban találja a megfelelő devizanemre kattintva

2. Milyen számláról szeretnék utalni?

Ha bankján keresztül azonosítottuk be Önt (személyes megjelenés nélkül), akkor

  • csak arról a bankszámláról fogadhatunk be utalást, amelyet a regisztráció során megadott és amellyel bankján keresztül beazonosítottuk**
  • ugyanannak a bankszámlának eltérő devizanemű alszámlájáról is tud beutalást indítani. Ebben az esetben csak az alszámla bankszámlakivonatának fejléces részét kell feltöltenie a HOLDONLINE fiókjából elérhető Profilmenüben található "Okmányfeltöltés" menüpont alatt
  • a regisztráltaktól eltérő számlaszámról érkezett összeg automatikusan visszautalásra kerül ugyanazon számlaszámra, amelyről az utalás érkezett
  • lehetősége van arra is, hogy személyesen azonosítsuk Önt be irodánkban. Ezt követően bármilyen számláról tudjuk fogadni utalását

Ha személyesen azonosítottuk be Önt irodánkban, akkor

  • bármilyen számláról tudjuk fogadni utalását

Bővebb tájékoztatás lejjebb, valamint itt talál: Beazonosítás (PMT) és az utalások kapcsolata

3. A közlemény rovat

  • A beutalások minden esetben a HOLD Alapforgalmazó Zrt. ING banknál vezetett gyűjtőszámláira érkeznek. Tehát minden ügyfél ugyanarra a három számlára (HUF, EUR, USD) tud utalni.
  • A közlemény rovat adatai alapján dől el, hogy a beérkező összeget mely ügyfelünk mely számlájára kell felkönyvelnünk.
  • Ezért kérjük, pontosan adja meg a HOLD számlájának (legyen az főszámla, alszámla, vagy bármely TBSZ számla) 10 jegyű számlaszámát a közlemény rovatban

4. TBSZ számla

A gyűjtőévet követően (TBSZ nyitás évének december 31. napja után) már nincs lehetősége a TBSZ számlára beutalást indítani.

Ezért fokozottan ügyeljen a gyűjtőév végén, ha:

  • Rendszeres automatikus beutalást állított be TBSZ számlára
  • vagy mentett közlemény rovattal dolgozik

Amennyiben a gyűjtőév leteltével is TBSZ-en szeretné elhelyezni megtakarítását, nyisson új TBSZ számlát nyitni HOLDONLINE fiókjában és annak számlaszámát használja beutaláskor a közlemény rovat kitöltésekor

További információkat itt talál a TBSZ-ről

*Az Ügyfélszámla a HOLD Alapforgalmazó Zrt.-vel kötött Keretszerződés alapján megnyitott az ügyfél pénzeszközeinek nyilvántartására szolgáló, korlátozott rendeltetésű számla, amely kizárólag a HOLD Alapforgalmazó Zrt. által nyújtott befektetési szolgáltatás és kiegészítő szolgáltatás során igénybe vett szolgáltatásokhoz kapcsolódó tranzakciók lebonyolítására szolgál. Az Ügyfélszámlára történő utalásokat az utalások devizanemétől függően a HOLD Alapforgalmazó Zrt. magyar forint, euró és USA dollár devizanemben tartja nyilván.

**Amennyiben az Ön beazonosítása nem a HOLD Alapforgalmazó Zrt. székhelyén elvégzett személyes beazonosítás útján történt, hanem az Ön által megadott bankszámla alapján (Igazolt Fizetési számla útján történő beazonosítás), úgy a Keretszerződés 7.3 pontja alapján jogszabályi rendelkezés okán Társaságunk csak a számlanyitás folyamán megadott bankszámlaszámról fogad utalást.